Uspořádání sálu dle přání klienta (židle, stoly – 1 varianta). Mobiliář z nabídky KCP.
Využití foyer jako rozptylový prostor.
Základní navigační systém uvnitř budovy.
Využití výtahů a eskalátorů klienty a návštěvníky akce.
Využití nákladního výtahu max. 5 hodin při návozu a max. 5 hodin při likvidaci akce pro kongresy s doprovodnou výstavou.
Šatna pro návštěvníky s obsluhou.
Sálová služba pro kulturní akce v Kongresovém a Společenském sále.
Základní Wi-Fi Free připojení pro účastníky akce
Běžný úklid jednacích a rozptylových prostor.
Toalety včetně jejich pravidelného úklidu v průběhu akce.
Místnost pro první pomoc.
Využití výsuvného hlediště v divadelní variantě a úprava plochy podia ve Společenském sále.
Hasičský sbor v budově Kongresového centra Praha, hlásiče požáru, automatický hasicí systém.
Základní osvětlení, klimatizace a vytápění - zajištění kvality a teploty vzduchu dle platných norem ČR a projektu budovy.
Základní odběr elektrické energie v pronajatých prostorách – netýká se výstav. Limity spotřeby el. energie: velké sály – max. 60 kW, 3 fáze 400 V jištění 32 A, střední sály – max. 30 kW, 3 fáze 400 V jištění 16 A, malé sály a foyery – max. 10 kW, 1 fáze 220 V jištění 16 A.
Přesné určení služeb zahrnutých v ceně pronájmu s veškerými podmínkami je součástí smlouvy o pronájmu prostor.
Služby v ceně pronájmu musí být specifikovány nejpozději 14 dní před začátkem akce.
Pódium 6 m x 2 m (velikost pódia závisí na počtu osob v předsednictvu a AV vybavení)
Řečnický pult
Flip chart s blokem papírů a se sadou fixů
Nákladní výtah s obsluhou
Ostraha (česky nebo anglicky hovořící)
Stůl do výstavy
Židle do výstavy
Ubrus/sukně na výstavní stůl
Elektřina pro výstavní stánek
Odpadový kontejner
Pevné připojení (kabel)
Parking (pro veřejnost nebo zvýhodněná sazba pro organizátora max. 5 parkovacích karet na akci)
Vlastní audiovizuální technika přizpůsobena prostorům centra
Spolupráce s nejlepšími AV firmami
Dlouholeté zkušenosti a know-how v poskytování komplexních služeb pro velké mezinárodní kongresy a výstavy, ale i menší jednání
Možnosti videopřenosů mezi sály v reálném čase
Moderní interaktivní nástroje pro zapojení účastníků do programu konference
Velkoplošné projekce a LED stěny s rozlišením až 4K
Wi-Fi síť s možností nastavení úrovně zabezpečení
Internetová konektivita 600 Mbit a více
IT podpora na místě
Konfigurace na přání klienta
Snadnější orientace a pohyb po celé budově
Indoor i outdoor LCD obrazovky
Obsah obrazovek s možností individuálního nastavení
Správa systému z jednoho místa a obsluha všech jeho funkcionalit (navigace, zasílání informací pro účastníky akce nebo reklama)
Další partnery a dodavatele naleznete v sekci Partneři na našich stránkách.